آژیر بیسیم فایروال

آژیر بیسیم فایروال

 گارانتی 5 ساله   12 ولت   433 مگاهرتز 

قیمت 2،233،000 تومان

ویژگی های آژیر بیسیم فایروال

 

آژیر بیسیم فایروال از لوازم جانبی برند مطرح دزدگیر فایروال ایرانی است.این کمپانی علاوه بر بلندگو و آژیر باسیم دارای آژیر بک آپ بیسیم برای مواقعی است که امکان سیم کشی در محیط نباشد.برای استفاده از این محصول دیگر دغدغه سیم کشی و جانمایی در محیط وجود ندارد.

این محصول به صورت تک صدا با خروجی صدا بسیار قوی میباشد به همین دلیل مهمترین و حیاتی ترین  قطعه در سیستم
دزدگیر اماکن به حساب می آید.این آژیر بک آپ با فرکانس ۳۱۵ مگاهرتز به پنل دزدگیر اماکن متصل میشود  بنابراین به غیر از پنل های تولیدی برند فایروال مانند پنل دزدگیر اماکن F9. F10 وF7  به انواع پنل های مرکزی با فرکانس ۳۱۵ مگاهرتز متصل میشود.
 

روش اتصال به دزدگیر


هنگام خرید این محصول داخل جعبه یک قطعه به نام فرستنده و یک آداپتور وجود دارد فرستنده رابط بین آژیر و پنل مرکزی است. این فرستنده بر روی پنل در خروجی sir متصل میشود و آژیر را می‌توان دورتر از پنل هرکجا که نیاز داشتید قرار دهید.

اگر به دلیل نوع محیط نصب و موانع موجود سیگنال ارسالی ضعیف باشد برای عملکرد بهتر این قطعه فرستنده را تا جای ممکن آژیر را به فرستنده نزدیک میکنیم. این فرستنده از نوع آنتن دار میباشد که دارای برد حدود ۲۰ تا ۲۵ متر است.

آداپتور داخل پک جهت شارژ کردن باطری داخلی آژیر به کار می‌رود.باطری داخلی آژیر بک آپ بیسم فایروال ۱۲ ولت با ظرفیت ۱۳۰۰ میلی آمپر  است که توسط آداپتور در زمان وصل بودن برق شهر شارژ میشود و به محض رفتن برق آژیر از باطری داخلی خود تغذیه می‌نماید.