تیغه کرکره آلومینیوم کروکی لاستیک خور 9.5 کیلوگرم

تیغه کروکی لاستیک خور

 آلومینیوم   9.5 کیلوگرم 

قیمت 1،000،000 تومان

ویژگی های تیغه کروکی لاستیک خور


تیغه کرکره برقی کروکی لاستیک خور ۸ سانتی متری دارای جنس آلومینیوم است. این تیغه را به دلیل وزن و قیمت بالا در مکان های خاص که نیاز به امنیت بالاتری دارند و درب هایی با عرض زیاد هستند مانند سوله ها، کارگاه ها،کارخانه ها و.... استفاده می‌کنند.وزن این تیغه دو برابر دیگر تیغه های کرکره برقی است که دارای کیفیتی بی نظیر و استحکام بسیار بالا میباشد.

تیغه کروکی لاستیک خور دارای ارتفاع ۷۷ میلیمتر و وزن ۹.۵ کیلو گرم در هر متر مربع میباشد و با جنس آلومینیوم خود دارای استحکام خیره کننده است.عصایی ها در این محصول از قوس استانداردی برخوردار هستند و با اینکه فشار بیشتری به منظور تحمل وزن تیغه بر این قسمت وارد می‌شود اما حرکت در آن بسیار نرم و بی صدا است.

( عصایی جایی است که تیغه ها به یکدیگر متصل می گردد و در نهایت وزن تیغه ها روی این قسمت فشار بیشتری وارد میکند که بسیار مهم است این قسمت مقاومت زیادی داشته باشد)

 

طراحی عصایی


طراحی عصایی در این مجموعه به گونه ای است که ضخامت آنها از بدنه بیشتر است و این تکنولوژی ساخت فقط در این برند مشاهده می‌شود.کپس های به کار رفته شده در این تیغه کرکره برقی از جنس پلاستیک هستند  تا وزن تیغه ها  بیشتر از این نشود،  اما این پلاستیک از جنس بسیار مقاوم و با کیفیت و خیلی دقیق و حساب شده برای این تیغه در نظر گرفته شده و به راحتی قابل شکستن نیستند و سالیان زیادی را کار می‌کنند.

این کپس ها از کنار تیغه با پیچ به محل تعبیه شده روی تیغه پیچ می شوند و در نهایت هیچ سوراخ کاری روی کرکره انجام نمی پذیرد.این تیغه آلومینیوم دوپل مناسب درب های با عرض و ارتفاع ۱۰ متر میباشند.