تیغه کرکره آلومینیوم کروکی کپس فلزی 7.5 کیلوگرم

تیغه کرکره کروکی کپس فلزی

 آلومینیوم 8 سانت   لیبل دار 

قیمت 1،700،000 تومان

ویژگی های تیغه کرکره کروکی کپس فلزی

 

تیغه کرکره برقی کروکی کپس فلزی ۷.۵ کیلو تحت نظارت کشور ایتالیا است که محصولات با کیفیت و مقاوم تولید میکند و حاضر نیست مانند دیگر برندها برای ارزان شدن قیمت محصولات کیفیت را فدا سازد.این تیغه دارای اندازه ۸ سانتی متری میباشد که نسبت به دیگر مدل های این برند ۳ سانتی متر بزرگتر است.

قسمت بیرونی تیغه صاف و بدون قوس است و پایین تیغه زائده ای وجود دارد تا زمانی که تیغه ها پایین می آید یک سطح یکدست صاف را به وجود آورد.این سطح صاف مقاومت بالاتری را در برابر فشارهای خارجی دارد و محل مناسبی برای نصب استیکر و تبلیغات میباشد.

تیغه های این مدل
کرکره برقی جنس آلومنیوم با وزن ۷.۵ کیلوگرم در هر متر مربع دارد که وزنی عالی در بازار محسوب می‌شود.عصایی های تقویت شده این تیغه مقاومت زیادی در برابر وزن های بالا تر دارند به طوری که می‌شود یک درب پارکینگی با عرض ۸ متر در ارتفاع ۱۰ متر را پوشش دهد.

کپس در تیغه های کرکره برقی وظیفه فیکس کردن و نگهداشتن تیغه ها در ریل را دارد اگر کپس جنس نامرغوبی داشته باشد خیلی زود خراب شده و در اثر شکستن به تیغه ها آسیب وارد می‌سازد و باعث ایجاد سروصدا می‌شود.

اما تیغه کرکره برقی کروکی کپسی از جنس فلز با کیفیت دارد کپس فلزی یک راهکار تضمینی و دائمی برای حفظ صدای کم تیغه و سالم ماندن آنهاست که هیچ گونه استهلاکی آن را از بین نمی برد و سائیدگی باعث از بین رفتنش نخواهد شد.

برای نصب این کپس ها نیاز به سوراخ کاری تیغه نیست و به وسیله پیچ می‌توان آن را در جاهای درنظرگرفته شده نصب کرد.جنس آلومینیوم تیغه دربرابر خوردگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد و امکان نصب در هر شرایط آب و هوایی فراهم می‌سازد.

تیغه های کروکی قابلیت پرشدن با فوم را دارد این فوم باعث جلوگیری از ایجاد صدا شده و عایق حرارتی بسیار خوبی محسوب میشود.این ویژگی به حفظ دمای مطلوب داخلی کمک کرده و هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهد.