لیفت توربو 300 dc

موتور لیفت توربو 300 DC

 گارانتی 1 ساله    باطری بکاپ 

تماس بگیرید

ویژگی های موتور ساید لیفت توربو 300 DC


موتور ساید لیفت توربو 300 DC با باطری بک آپ یکی از انواع موتور های ساید کرکره برقی پر قدرت بازار است.این موتور با عملکرد قابل قبول خود  در طول مدتی که عرضه شده است توانسته رضایت کاربران  مصرف کننده را به دست آورد.

محل قراری گیری موتور های سایر در قسمت خارجی سایبان و کرکره برقی است که این‌ ویژگی یک امتیاز برای اين نوع محصول به حساب می آيد. زیرا که در زمان ایجاد مشکل و خرابی موتور نیاز نیست برای تعمیر کل سایبان پایین آید و نیاز به دمونتاژ کردن کرکره هم نداریم.حال توربو نیز با علم به این موضوع موتور ساید لیفت خود را تولید و روانه بازار کرده است.

 

دارای UPS


از ویژگی مهم و کارآمد این موتور ساید ولتاژ ۲۴ولت DC آن است که امکان نصب ups را به مصرف کنندگان می‌دهد.وجود ups در این محصول باعث می‌شود در مواقع قطعی برق و پیش آمدن مشکل،موتور همچنان به کارکرد اتومات خود ادامه دهد و دیگر نیاز به دستی باز و بسته کردن کرکره نباشد.

البته اگر برای ups مشکل پیش آید این محصول مجهز به خلاص کن زنجیری میباشد که تا برطرف ساختن مشکل با خلاص کردن موتور ،کرکره را دستی باز و بسته کرد.

 

موتور لیفت توربو 300


موتور ساید لیفت توربو 300 DC مانند موتور اسمارت 300 برای حمل و جابه جایی کرکره تا وزن  300 کیلوگرم می باشد. ناگفته نماند که این موتور ساید لیفت توربو به مانند سایر موتور های ساید موجود در بازار زمانی که بیرون از محور کرکره قرار بگیرد تحت فشار کمتری قرار می گیرد و در نتیجه عمر بیش تری را دارا می شود.

موتور ساید لیفت توربو 300 DC نسبت به موتور های باطری دار برند های دیگر کمی  نوع سبک تر است که به عنوان گزینه ای مطلوب برای درب پارکینگ ها و یا مغازه ها مناسب می باشد. سیم پیچ این محصول از جنس مس است که کمک می‌کند این موتور در کارکردهای بالا داغ نکند  رسانایی بهتری داشته باشد. این موتور های کرکره ساید مناسب درب هایی با ارتفاع حداکثر 6 متر و متراژ نهایتا 30 متر مربع است.