برد فول توبلار بتا

برد توبلار فول کانال بتا

 گارانتی 1 ساله   قابلیت چشمی و فلاشر 

قیمت 1،350،000 تومان
 
 

ویژگی های برد توبلار فول کانال بتا


در سیستم کرکره برقی برای به حرکت درآوردن موتور جهت بالا پایین شدن تیغه های کرکره برقی نیاز به برد کنترل کرکره برقی است.برد کنترل کرکره برقی توبلار فول کانال بتا مخصوص موتورهای توبلار میباشد.مدار فرمان این موتور به دو صورت ساده و فول کانال تولید می‌شود.اگر نیاز دارید کرکره برقی شما دارای چشمی ایمنی،فلاشر و قابلیت بسته شدن سریع درب پس از عبور خودرو از مقابل چشمی را داشته باشد باید مدار کرکره برقی فول کانال تهیه نمایید.

ولتاژ ورودی و خروجی در این مدار فرمان ۲۲۰ ولت AC/50HZ است.مدار فرمان کرکره برقی توبلار فول کانال در دو مدل 1ch و 5ch تولید می‌شود که حداکثر جریان خروجی در این رله ها ۷ آمپر است.

به وسیله این برد کنترل می‌توان مدت زمان عملکرد موتور و زمان بسته شدن اتومات و تغییر جهت حرکت موتور بدون نیاز به تغییر سیم بندی را تنظیم کرد.این مدار فرمان برای باز و بسته کردن تیغه های کرکره برقی از ریموت کنترل های مخصوص خود فرمان می‌گیرد که فرکانس کاری این ریموت ها 433.92MHZ است.

 

پشتیبانی از ریموت لرنینگ و هاپینگ


مهم ترین ویژگی این مدار فرمان قابلیت پشتیبانی از ریموت های لرنینگ و هاپینک کد را دارد که نیتوانید تا ۸۰ ریموت کنترل لرنینگ و ۶۰ عدد ریموت هاپینگ را روی برد کنترل فول کانال توبلار کددهی کنید.

برد توبلار فول کانال بتا به منظور جلوگیری از برخورد اتومبیل با مانع و هر شی سر راه کارکرد تیغه ها امکان اتصال به چشمی ایمنی را دارند. این چشمی به محض تشخیص مانع در سر راه حرکت تیغه ها به مدار فرمان دستور توقف موتور را میدهد تا از برخورد تیغه ها با اتومبیل و هرنوع مانع دیگر جلوگیری شود.همچنین این مدار فرمان دارای فلاشر چشمک زن برای اطلاع رسانی به عابرین جهت باز شدن درب پارکینگ است.