جک  سوپر لایف 400

جک پارکینگ سوپر لایف 400

 گارانتی 2 ساله   220 ولت 

قیمت 9،250،000 تومان

ویژگی های جک سوپر لایف 400

 
جک  سوپر لایف 400  محصولی  ایرانی است که طراحی ظاهری آن ایتالیایی است و به طور کامل  ذوق و قریحه ی ایتالیایی در ظاهر این جک پارکینگی مشهود است‌. این موضوع متقاضیان زیادی را جلب کرده و  باعث محبوبت این محصول شده است.

لوله های بازویی این جک پارکینک از جنس استیل  ضد زنگ و مقاوم در برابر پوسیدگی است که نشان از دوام بالای این محصول ایرانی دار.همچنین  به دلیل‌ درخشش استیل این جک پارکینگی زیبایی خاصی به درب و محل نصب شما انتقال می‌دهد.چرخدنده های اين جک پارکینگ از مرغوب ترین آلیاژ های برنج است.

 

موتور جک سوپر لایف


این جک پارکینگی دولنگه ۲۲۰ ولت مناسب جابه جایی درب های پارکینگ با عرض ۲متر در هرلنگه درب و با قدرتی که دارد قادر به تحمل وزن هرلنگه درب پارکینگ با وزن ۳۵۰ کیلوگرم است و از لحاظ قدرت نزدیک به جک میلان 400 است. از مزیت های بزرگ این محصول دوسرعته بودن حرکت بازویی ها است که در ابتدا انتهای کار حرکت آن آهسته می‌شود تا از ضربه وارد کردن جلوگیری سازد.

موتور سوپر لایف 400

حرکت نرم و بی صدا


از دیگر  مشخصات عالی و مورد توجه  این جک درب پارکینگ  کارکرد نرم و بی‌صدا آن میباشد که باعث تفاوت آن  نسبت  به محصولات رقیبان خود شده است. در این جک پارکینگی محل خلاص کن تعبیه شده است با رفتن برق سه‌ری و یا خرابی و ایجاد مشکل در کارکرد اتومات جک بتوان درب را دستی باز و بسته کرد اما از معایب این خلاص کن به نوع آلنی آن می‌توان اشاره کرد که نسبت به مدل های کلیدی امنیت پایین تری دارند.
 

قابلیت های مدار فرمان


جک درب پارکینگ سوپر لایف دارای مدار فرمان دیجیتالی و هوشمند است که به کمک ۵دکمه و صفحه نمایش سون سگمنتی قابلیت برنامه ریزی دارد و تمامی نیاز مصرف کنندگان را برطرف می‌سازد.این مدار فرمان بسیار شبیه مدار رامانا ایرانی است.

از جمله قابلیت های این مدار فرمان

فست کلوز،ست شدن با ریموت های ۴۳۳ لرنینگ،دوسرعته بودن حرکت بازویی،تشخیص مانع،تنظیم تایم بسته شدن،باز شدن درب به صورت تک لنگه،اتصال به قفل برقی با خروجی مجزا و.....است.

 

اقلام موجود در پک


قیمت جک پارکینگی سوپر لایف با توجه به ویژگی هایی که در این مطلب به آن اشاره کردیم  اقتصادی و مقرون به صرفه نیز می باشد.با خرید جک درب پارکینگ سوپر لایف ۴۰۰ اقلامی که داخل پک هستند شامل:

یک جفت بازو، یک عدد فلاشر سر درب، یک جفت چشمی یا فتوسل، 2 عدد ریموت کنترل،مدار فرمان و یراق آلات نصب است.