موتور ریلی سیماران 800

موتور ریلی سیماران 800

 گارانتی 2 ساله   نرم و بی صدا 

قیمت 13،300،000 تومان

ویژگی های موتور ریلی سیماران 800

 
موتور ریلی سیماران 800 از محصولات جدید برند ایرانی جک سیماران است.این کمپانی باتوجه به نیاز متقاضیان خود موتورهای ریلی با توان و قدرت های متفاوتی را تولید می‌کند.

یکی از مزایای خوب و کاربردی این موتور محافظ دمایی آن است. وظیفه این سیستم خاموش کردن اتومات موتور در زمان داغ کردن آن است و تا زمانی که موتور به درجه حرارت استاندارد و اولیه باز نگردد سیستم روشن نمی‌گردد. این مسئله باعث جلوگیری از آسیب رسیدن جدی به دستگاه می‌شود.

 
اقلام جک ریلی سیماران

قابلیت تشخیص مانع و ترمز گیری به موقع و در نهایت حرکت  در جهت معکوس این محصول یک ویژگی عالی در این محصول به حساب می آید که از ایجاد هرگونه خسارت مالی و جانی جلوگیری می‌کند.
 

مشخصات موتور سیماران 800


این موتور ریلی ۳۵۰ واتی با دور موتور۱۴۰۰rpmخود قادر به باز بسته کردن درب پارکینگ با عرض ۴متر در وزن ۸۰۰ کیلوگرم همانند موتور ریلی آیروس 800 است.(این محصول به همراه ۴متر دنده شانه ای فولادی عرضه میگردد.)

موتور ریلی سیماران 800 قابلیت تنظیم سرعت  دو زمانه را در مدار فرمان دارد. یعنی میتوانید دوسرعت برای حرکت این موتور درنظر بگیرید.حرکت انتهایی در کورس بسته شدن در کمترین سرعت قرار می‌گیرد تا از ایجاد ضربه وارد کردن با چهرچوب جلوگیری شود و باعث ایجاد سروصدا نشود.
 

مدار فرمان ریلی سیماران


مدار فرمان موتور ریلی ۸۰۰ سیماران مدل Q70_2s است و قابلیت هایی مانند:برنامه ریزی برای حالت اتومات و نیمه اتومات،خروجی جداگانه برای اتصال قفل کله گاوی،تنظیم باز ماندن درب برای مواقع اسباب کشی،امکان پاک کردن کد ریموت کنترل ها به صورت تکی،یا گروهی،و...را به این موتور ریلی میدهد.

این محصول بسیار مقاوم در برابر فشار خارجی است تا در صورت عدم استفاده از
قفل برقی درب با فشار خارجی عمدی یا سهوی باز نگردد.ولتاژ این موتور ۲۲۰ ولت ۵۰ هرتز با جریان مصرفی۱.۳آمپر است و دارای چرخدنده های فولادی،برنزی با کیفیت مرغوب بوده که با این مشخصات امکان استفاده در پارکینگ هایی با تعداد تردد متوسط رو به بالا را دارد.
 

استانداردهای حفاظتی


از موتور ریلی سیماران۸۰۰ به دلیل داشتن درجه حفاظتی IP44 میتوان در هرشرایط آب هوایی و محیط های روباز استفاده کرد زیرا این موتور ضد ورود گردغبار و رطوبت میباشد.دمای عملکرد این موتور از منفی ۱۰تا مثبت ۵۰ درجه سانتی گراد بوده و امکان نصب در تمامی مناطق گرمسیر و سردسیری ایران را دارد.