جک یال مدل x1

جک یال YALL X1

 گارانتی 3 ساله   شفت بلند   ارسال رایگان 

قیمت 10,200,000 تومان
 

ویژگی های جک درب پارکینگ یال X1

 
جک یال X1 یکی از محصولات بی نظیر شرکت ایرانی یال است.از ویژگی های مهم یال تنوع زیاد در محصولات و کنترل کیفی مطلوب این برند است.شما میتوانید در محصولات یال برای هر نوع وزن و عرض درب پارکینگ جک مناسب پیدا کنید.همچنین قویترین جک ساخته شده ایرانی متعلق به همین شرکت با نام جک پرایم P1 است.

این محصول کپی شده
جک ACE پروتکو ایتالیا است . این جک درب پارکینگ مناسب دربهای نسبتا بزرگ تا عرض هر لنگه 2 متر میباشد و دلیل آن هم شفت بلند X1 است.شفت این مدل نسبت به X2 در حدود 10 سانتی متر بلند تر است که همین امر گشتاور خروجی را افزایش میدهد.از ویژگی های این جک درب پارکینگ موتور افقی آن است که مزایایی را از جمله نیاز به کنده کاری کمتر هنگام نصب و عدم نشت روغن از گیربکی به موتور را دارد.

قطعات جک یال X1
 

الکتروموتور جک یال X1

 
جک یال X1 دارای یک موتور 220 ولت AC است که توانی معادل 300 وات تولید میکند.با این قدرت این جک مناسب درب های سنگین تا وزن هر لنگه درب 400 کیلوگرم میباشد.این جک قابلیت تردد روزانه 30 الی 40 مرتبه را دارد.همچنین به دلیل عدم استفاده از یو پی اس (برق اظطراری) در این دستگاه در هنگام قطع برق و یا خرابی احتمالی ، میتوان با سیستم خلاص کن جک ها را خلاص و درب را بصورت دستی باز و یا بسته نمود.
 

مدار فرمان یال

مدار فرمان جک یال
مدار فرمان جک یال X1  یک برد کنترل قوی و با امکانات بسیار است که همانند مدل آیس پرتکو و جک یال X2 طراحی شده .از قابلیت های ویژه این مدارفرمان فست کلوز (بسته شدن درب پس از عبور خودرو از مقابل چشمی)،قابلیت تنظیم سرعت دوم برای هرلنگه درب در باز و بسته شدن و بسته شدن اضطراری درب در صورت خرابی چشمی ها میباشد.
 

جعبه جک یال X1

توصیه برای ایمنی بیشتر


برای امنیت بیشتر میتوانید از قفل برقی روی درب استفاده کنید تا با فشار زیاد توسط سارقین درب باز نشود.قفل برقی امنیت خانه و خود جک را بالا میبرد.البته جک یال X1 به دلیل وجود بازوهای قفل شنده نیاز به قفل برقی ندارد ،اما با توجه به مطالب گفته شده استفاده از قفل خالی از لطف نیست.
 

گارانتی و خدمات پس از فروش


شرکت یال تمام محصولات خود را به مدت 3 سال گارنتی میکند که به صورت کارت گارانتی در جعبه جک موجود است.همچنین این شرکت خدمات در محل نیز برای گارانتی و تعمیرات انجام میدهد.
 
مشخصات فنی

مناسب برای هرلنگه درب با عرض 2 متر
کشش هر لنگه درب تا 400 کیلو گرم

بسته شدن اضطراری در زمان خرابی چشمی ها
خلاص کن سوئیچی با امنیت بیشتر
ریموت کنترل با فرکانس 433 مگاهرتز
مدار فرمان هوشمند و دیجیتالی اختصاصی یال

پشتیبانی از قفل برقی
دارای گارانتی 3 ساله و خدمات در محل