جک تک لنگه پرایم 80

جک تک لنگه پرایم کاستومایز

  3 سال گارانتی   ارسال سریع   نصب 

قیمت  11,700,000 تومان

ویژگیهای جک پارکینگی پرایم تک لنگه طرح جدید


شرکت یال یکی از برترین تولید کننده های ایرانی جک پارکینکی است. جک پرایم  (پرایم کاستومایز) شرکت یال تنها ترین جک پرقدرت مخصوص درب های تک لنگه فوق العاده سنگین در ایران است. کورس این جک پارکینگی ۷۰ سانتی متر است که می‌تواند درب تک لنگه پارکینگ با عرض ۷ متر را جابه جا کند و به دلیل قدرتی که بازویی ها دارند و کیفیت ساخت بالا این محصول امکان استفاده از این جک برای وزن ۹۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلوگرم میباشد.با این میزان تحمل عرض و وزن می‌توان این جک را برای پارکینگ سوله ها، کارخانه ها، شهرک ها ، محیط صنعتی و.... استفاده کرد.

اگر به دنبال یک جک قدرتمند برای درب تک لنگه خود هستید و وزن درب شما بیشتر از 400 کیلو گرم است با اطمینان میتوانیم بگوییم که پرایم کاستومایز بهترین و تنها انتخاب شما برای خرید جک پارکینگی است.زیرا در برند های ایرانی دیگر تقریبا هیچ جکی بیشتر از 400 کیلو گرم وجود ندارد و در برندهای خارجی نیز قیمت بسیار بالاست.بنابراین انتخاب پرایم تک لنگه بهترین گزینه برای دربهای سنگین تک لنگه با تردد کم و قیمت مناسب است.

جعبه جک پرایم تک لنگه

موتور جک پرایم تک لنگه


این جک الکترومکانیک  و دارای موتور ۲۲۰ ولت با دور موتور ۱۴۰۰ G/MIN است و درب پارکینگ را با زاویه ۱۴۰ درجه باز میکند.از این جک پارکینگ برای مکان هایی با تعداد تردد ۵۰ الی ۶۰ مرتبه تردد در روز استفاده میشود.

سیستم خلاص کن این جک به تازگی به صورت آچاری تولید شده و در قدیم خلاص کن ها به صورت کلیدی تولید می‌شدند.این تغییر به جهت جلوگیری از شکسته شدن کلید در جایگاهش به دلیل استفاده نادرست میباشد. در زمان قطع برق آچار را در سر جای مخصوص گذاشته و بازویی ها را خلاص کرده و درب را تا آمدن برق با دست باز و بسته میکنید.
 
 
 
 

مدار فرمان پرایم


شرکت یال در این محصول خود از مدار فرمان جک های یال x1 و x2 یال استفاده کرده است که یک مدار فرمان هوشمند با قابلیت برنامه ریزی و تنظیمات است.در این مدار فرمان می‌توان سرعت حرکت جک را در ابتدا و انتهای باز و بسته شدن تغییر داد،  یعنی با آهسته کردن سرعت از برخورد درب با دیوار و ایجاد صدا جلوگیری کرد و یک حرکت نرم و روان را ایجاد کرد.

همچنین می‌توان تایم را به گونه ای تنظیم کرد که با گذشت اتومبیل از مقابل چشمی ها درب بلافاصله بسته شود.در این جک با تنظیم مدار فرمان میتوان فرمان بسته شدن درب را هنگام خرابی چشمی ها نیز داد.


جک پرایم تک لنگه کاستومایز را همانند جک تک لنگه وی تو کالیپسو 600 به جرات می توان به عنوان بهترین جک برای درب های تک لنگه دانست. جک درب پارکینگ prime از ابتدای طراحی برای درب تک لنگه در نظر گرفته شد به همین دلیل این جک پارکینگی از لحاظ دقت در طراحی، کیفیت ساخت، قدرت موتور بالا و بدنه محکم کاملا مناسب درب تک لنگه تولید شده است تا توان جا به جایی نرم و راحت درب را داشته باشد.

برای درب های تک لنگه استفاده از قفل برقی الزامی است و حتما باید نصب شود این قفل برقی از فشار های مخالف پشت درب به منظور خرابکاری ،سرقت و ورود غیر مجاز جلوگیری می‌کند و علاوه بر افزایش امنیت باعث جلوگیری از آسیب رسیدن به بازویی می‌شود.در مدار فرمان این جک جایگاهی مجزا برای اتصال قفل برقی بدون نیاز به ماژول اضافه وجود دارد.درست است که این جک بسیار محکم و قوی است و کیفیت خوبی دارد اما برای جلوگیری از آسیب های احتمالی در اثر فشار های خارجی حتما نیاز است قفل برقی به آن اضافه شود.

بنابراین زمان استفاده از قفل، از چفت شدن درب اطمینان حاصل می‌شود و درب دیگر در اثر فشار با دیلم،یا برخورد خودرو با درب ،باز نمی‌گردد اين امر علاوه افزایش امنیت در ساختمان از هرگونه آسیب رسیدن عمدی و سهوی به بازو جلوگیری می‌کند. پس به یاد داشته باشید هنگام خرید این جک پارکینگ حتما اقدام به تهیه قفل برقی هم نمایید.
 
مشخصات فنی

تنظیم هر بازو به صورت ثانیهای به صورت مجزا
تنظیم هوشمند تایم زمان دوم جهت بسته شدن بی صدا
پشتیبانی از تمام ریموتهای لرنینگ 433
ورودی جهت اتصال به سیستمهای کنترل تردد
کارکرد اضطراری( بسته شدن درب در صورت از کار افتادن فتوسل جک)
فست کلوز (بسته شدن پس از گذشت خودرو از جلو درب)
خروجی مجزا برای قفل برقی