قفل مقابل برقی

قفل مقابل برقی O&C

 گارانتی 1 ساله   قابل ریگلاژ 

قیمت 1،300،000 تومان

قفل مقابل برقی O&C یا همان مغزی مقابل برقی مدل ( Openers & Closers ) محصولی از کشور اسپانیا است.این برند انواع قفل های برقی با کیفیت را جهت ایجاد امنیت در اماکن مختلف و کنترل تردد تولید میکند.این مقابل برقی قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی،فلزی،mdf,ضدسرقت،شیشه ای و.... را دارد.
 

مشخصات فنی قفل مقابل برقی O&C


جنس بدنه این محصول از استیل است و با ولتاژ کاری ۱۲ ولت خود قادر به بازکردن درب تا وزن ۲۰۰ کیلوگرم است و همچنین دارای قابلیت خلاص کن نیز میباشد.

مکانیزم عملکرد  این محصول  به این صورت است که قابلیت نصب این سیستم بر روی  انواع درب ها  با لولای راست  گرد ، چپ گرد، داخل بازشو، بیرون بازشو و … وجود دارد. برای نصب این قفل روی درب نیاز به تعویض قفل نیست. فقط باید حفره روی چهارچوب درب کمی بزرگتر شود به همین دلیل است که نصب این قفل روي درب های چوبی فلزی و... برای انواع اماکن مانند اتاق مدیریت،بانک ها،مطب ها، طلافروشی امکان پذیر است.

 

نصب قفل مقابل برقی


همچنین قابلیت اتصال این قفل به رسیورهای ریموتی و اکسس کنترل وجود دارد که از طریق فشردن دکمه ریموت بتوان فرمان بازشو درب را صادر کرد.قفل مقابل برقی O&C بر روي  چهارچوب  و پلیت آن دقیقا روبه روی مغزی روي درب نصب میگردد ، برای نصب این محصول روی درب هایی که مغزی عادی دارند بسیار راحت و بدون مشکل و تخریب انجام میگردد.

برای ارسال فرمان به این قفل جهت باز کردن درب میتوان از انواع سیستم های اکسس کنترل،رسیورهای ریموتی و سیم کارتی،و....استفاده کرد.از قابلیت های ويژه این قفل برقی داشتن مدارفرمانی است که باعث می‌شود درصورت ارسال فرمان برای باز شدن ،قفل فقط چندثانیه باز بماند و درصورت وارد نشدن فرد به محیط دوباره به حالت قفل شونده برگردد.

این خصوصیت باعث بالارفتن سطح امنیت و نظم در تردد در محیط می‌شود.نصب این محصول تداخلی با قفل قبلی روی درب ندارد و شما میتوانید هنگام ترک محل مورد نظر درب را توسط کلید قفل نمایید.