ریدر برد بلند ثابت مدل LE-UHF406

ریدر ثابت مدل LE-UHF406

 گارانتی 2 ساله   4 آنتن 

قیمت 12،700،000 تومان

ویژگی های ریدر برد بلند ثابت مدل LE-UHF406

 

ریدر برد بلند ثابت مدلLE_UHF406 جزء امن ترین سیستم های حفاظتی محسوب می‌شود زیرا داری سیستم عامل  لینوکس است.این ریدر ثابت ۴ عدد پورت RF دارد که امکان خواندن و نوشتن روی تگ و کارت های UHF را دارا میباشد.این محصول دارای  منبع تغذیه تک +9 DC،  است که درصد اتلاف انرژی کمی دارد و در کاهش هزینه های سازمان بسیار موثر میباشد.

این ۴پورت امکان اتصال این ریدر را به ۴ آنتن برد بلند فراهم می‌سازد که باعث می‌شود محدوده وسیعتری را تحت شعاع خود قرار دهد.چیپست به کار رفته در ایم محصول مدل IMPINJ R2000 است که قدرت بسیار  بالایی در پردازش دارد.

برای اتصال این ریدر به کامپوتر جهت انتقال‌ داده ها این دستگاه مجهز به پورت های  (RS232؛ LAN، RS485،RJ45 (TCPIP)) میباشد.
برای فعال و غیر فعال شدن این ریدر آن را می‌توانید بر روی حالت های مختلف تنظیم کنید به عنوان مثال اگر ریدر رو حالت ANSVER باشد فعال و غیر فعال شدن از طریق نرم افزار آن امکان پذیر است و اگر ریدر رو حالت TRIGGER باشد می‌توان با یک کلید سخت افزاری مانند لوپ سنسور  آن را فعال ساخت .مثلا زمانی که اتومبیل از روی لوپ عبور کند سیستم جهت خواندن تگ های در محدوده فعال میشود.